عشق یعنی سالها تنها زیر خاک

عشق یعنی سالها تنها زیر خاک


تو فکر یک سقفم، یه سقف بی روزن
یه سقف پا بر جا، محکم‌ تر از آهن
سقفی که تن پوش هراس ما باشه
تو سردی شبها، لباس ما باشه
سقفی اندازه قلب من و تو، واسه لمس تپش دلواپسی
برای شرم لطیف آینه ها، واسه پیچیدن بوی اطلسی
زیر این سقف، با تو از گل، از شب و ستاره میگم
از تو و از خواستن تو میگم و دوباره میگم
زندگیمو زیر این سقف با تو اندازه میگیرم
گم میشم تو معنی تو، معنی تازه میگیرم
سقفمون افسوس و افسوس، تن ابر آسمونه
یه افق یه بی نهایت، کمترین فاصلمونه
تو فکر یک سقفم، یه سقف رویایی
سقفی برای ما، حتی مقوایی
تو فکر یک سقفم، یه سقف بی روزن
سقفی برای عشق، برای تو با من
زیر این سقف، اگه باشه، میپیچه عطر تن تو
لختی پنجره‌ ها شو می‌ پوشونه پیرهن تو
زیر این سقف خوبه عطر خود فراموشی بپاشیم
آخر قصه بخوابیم، اول ترانه پاشیم



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت16:56---22 فروردين 1391
از خوبیات کم میکنی

قلبم رو پر پر می کنی



گفتی که از سنگه دلت

از من و دل تنگه دلت



از خوبیات کم میکنی

قلبم رو پر پر می کنی



گفتی که از سنگه دلت

از من و دل تنگه دلت

mamnun ke umadi khoshhal misham be ham sar bezanim


arezoo
ساعت16:56---22 فروردين 1391
از خوبیات کم میکنی

قلبم رو پر پر می کنی



گفتی که از سنگه دلت

از من و دل تنگه دلت



از خوبیات کم میکنی

قلبم رو پر پر می کنی



گفتی که از سنگه دلت

از من و دل تنگه دلت



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عاشق تنها ׀ تاریخ: دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , nabzeeshgh.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com