عشق یعنی سالها تنها زیر خاک

عشق یعنی سالها تنها زیر خاک


سلام به همه دوستانی که تو این چند ماه پیدا کردم

به همه دوستانی که با پیاماشون شادم میکردن.

راستش یه چند وقتیه که دیگه حال اپ رو ندارم از طرفی هم نویسنده دو تا وبم نمیتونم برسم.به خاطر همینم از همه دوستام خداحافظی میکنم و ازشون میخوام که اگه تو این مدت حرفی زدم که ناراحتشون کرده منو به بزرگی خودشون ببخشن.

دلم برا همتون تنگ میشه

اگه یه موقع خواستین بهم سر بزنین منو اینجا میتونین پیدا کنین.

 

montazer.mahdi.loxblog.com

 

*****************************************
خداحافظ همین حالا ، همین حالا که من تنـــــهام


خداحافظ به شرطی که بفهمی ، تر شده چشمام


خداحافظ کمی غمگیـــن بــه یاد اون همه تردید


بـــــه یاد آسمونی کـــــه منـــو از چشم تو می دید


اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت سـاده است


نه اینکه میشـــه باور کـــرد دوباره آخـــر جاده است


خداحافظ واســـه اینکـــه نبندی دل بـــه رویــاها

خدا حافظ واسه اینکه


بدونــی بی تـــو و بـــا تـــــو همینه رســم این دنیـا


خداحافظ ... خداحافظ ... همین حالا !

 

 



نظرات شما عزیزان:

sogand
ساعت23:09---25 مرداد 1391
(●̮̮̃•̃)
/█\
.Π.
هی سلام.چطوری؟من آپم.نمیای یه سر بزنی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عاشق تنها ׀ تاریخ: سه شنبه 17 مرداد 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , nabzeeshgh.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com